6 timmars jobb

hej igen
om jag har tur har jag fått ett städ jobb isköndal 5dagar iveckan 6tim per dag ganska lagom till och börja med men inte så mycket pengar men blir nog bra sen tar jag ju ut pengar på helgen oxå allså mamma pengar så det blir nog jättebra.
sen får jag ju jobba på helgen extra så man blir av med skulder vill ju kunna göra annat åka utomlands shoppa oså.
men idag kom barnen hem vid halv sju sen kom jessica och wilma vid åtta tiden vi vänta in sabina som skulle lämna på dagis vid nio när hon kom åt vi en smarrig frukost sen bara pratade.
vi kanske ska gå till sabina lite senare och hämta overallerna som mette har köpt och mette fick ju två av mig som vi ska komma överäns om hur vi ska göra med men det löser sig alltid.
föresten det där med jobbet bussen gick ju direkt dit från huddinge vägen vid tio över sju på morgonen så då räker det att jag går halv sju hem ifrån måste typ gå upp vid halv sex barnen ska ju inte äta frukost hemma så dom ska bara ha kläder och borsta tänderna så det är jag som ska fixa mig lite mer.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0