barnen sover

hejsan igen nu sover alla nicole brukar inte sova men hon var så trött och vi ska ju ha en liten mys kväll så då vill man ju inte att hon ska somna halv sex på kvällen och när pernilla och anki ska passa är det inge kul om hon gnäller hela tiden.
ganska skönt  när alla sover nu skulle jag ju oxå kunna slappa lite men snart kommer ju dom och då ska jag ju gå så ingen ide.
får man se vad man hittar på ihelgen måste ju iallafall fixas pernillas 18års present om jag inte gör det när barnen är på dagis vet precis vad jag ska köpa.
men vi ska nog fira henne nästa helg men måste ändå köpa typ för barnbidraget beror på hur mycket jag handlar mat för hihih.
nu ska jag fixa lite innan jag ska gå.

hejdå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0