dagis+bvc+ikea

hejsan
idag har det varit fullt upp först till dagis som vanligt och nemo sov ju hos mikko så vi gick till dagis utan vagn var riktigt skönt. gick hem möte mikko som kom då åkte vi till bvc nemo fick spryta vägdes och mättes sen var det läkar besök och det gick oxå bra åkte snabbt till skogås där vi möte barnens farfar han hade köpt presenter nemo fick rengkläder jätte fina och tindra kläder men hon öppnade det hos mikko.
sen till ikea där mikko shoppade lite plus att vi åt lunch där och så trodde jag att vi skulle hinna med lite klädaffärer oxå men det gjorde vi ju såklart inte hem drack en snabb kopp kaffe till dagis där jag hämtade nicole och mikko tindra nicole fick inte se mikko för då hade hon velat åka med honom. gick hem till mamma och pappa plockade päron och gav lite till leo oxå.
nicole lekte en stund med leo och jag vart bjuden på fika nemo var oxå med såklart gick hem lagade middag och nu sover nemo och nicole står och tjatar att hon vill se på film så måste väl fixa det nu.
men imorgon ska jag fixa det sista inför kalaset det är att handla ballonger och vindruvor.
sen måste jag städa lite.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0