fredag

hejsan

då var det fredag och allså inget dagis tindra sov ju hos mikko inatt  så imorse innan tindra kom hem gick jag nicole och nemo till centrum och köpte det sista till kalaset. sen hem där mikko och tindra väntade iparken.
in drack en kopp kaffe sen åkte mikko då ringde sabina vi bestämde att vi skulle äta middag tillsammans och gå till centrum igen hihih gick dit med sabina och barnen men jonis var ju på dagis jag köpte 3par vantar till nemo och ett varsit hårband till nicole och tindra. sabina shoppade oxå lite mer än mig hihi.
gick hem möte mia och leo iporten hon hade handlat vagn till razmus och skulle köpt rengnskydd till min vagn men det fanns inte men nemo fick en mugg jätte gulligt. gick hem lagade lunch sabina var kvar ett tag men hon skulle över till ellinor.
 åt lunch sen kom leo upp han var här typ en tim sen till rådsparken var där en stund hem börja med middagen sabina och jonis kom vi åt och sen bara pratade nemo somnade direkt efter maten och tindra och nicole tittar på nalle puh. imorgon är det kalas ska bli kul baka tårta igen.
nästa vecka är det fullt upp igen

mån kommer mari och barnen
tis dagis ringa om 1års fotot
ons dagis
tors fota tror jag är det jag ska ringa om har glömt vilken dag
fred mikko ska hämta barnen
lör jobba tror jag annars sova
sön jobba tror jag annars sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0