gud vad skönt

jaha då var det onsdag och jag har inget barn just nu mikko hämtade ju nicole igår efter dagis och kom med henne imorse då tog han nemo och ska ha honom till imorgon för då är det ju bvc besök.
men nu när jag inte har nåt barn ska jag vila och typ städa gå igenom garderober osånt om jag orkar.
imorgon när vi har varit på bvc ska jag mikko och nemo till ikea och sen kolla på kläder till barnen får se om vi kommer hem med nåt.

nicole behöver
overall
byxor
tröjor
pyjamas
mössa

tindra behöver
overall
mössa

nemo behöver
strumpor
stövlar 
vinterskor
mössa
vantar

får se om han handlar nåt jag har inte så mycket pengar den här mån får ju inte lika mycket i föräldrar pengar så får se vad man har råd och handla.behöver ju typ handla mat redan nästa vecka men det vill jag ju helst inte för då blir det fel. ska ju få pengar av kyrkan med dom behöver jag ju ha till hyran men det löser sig hoppas jag sen ska jag ju få pengar av mamma och pappa när jag har jobbat.

nu ska jag fixa här hemma

puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0