hejsan

hejhopp
då var måndagen nästan över igen herregud.
men idag har vi inte gjort så mycket på morgonen badade alla barnen så nu är dom rena.
sen runt tio gick vi ner till leo och tittade på det dom hade shoppat på ikea lite kuddar oså till sina nya fina soffa gick hem runt elva barnen var trötta trodde jag skulle hinna laga lunch innan dom somna men tindra han somna och nicole åt och somnade efter det nemo somnade ine alls han sov en stund innan vi gick ner till leo typ en halv timme.
sen vi två gick vi till dagis och hämtade jonis han var så gullig fick en bamse kram när jag kom hihhi.
gick hem lekte med barnen och dom fick dela på ett äpple sen satt v i i en ring på mattan och åt.
efter en stund lagade jag middag ville att nemo skulle få isig mat innan läggdax han var ju hur trött som helst och jätte hungrig.
nemo somnade vid halv sex typ och nixole somnade för en liten stund sen och tindris tittar på pippi.
imorgon är det dagis tvättstuga och föräldrar möte på kvällen danni och hennes kompis ska passa barnen jätte snällt.
skulle behöva gå till centrum nån dag och gå på apoteket.
på torsdag är det 2möten först om nemos inskolning sen föräldrarmöte igen då ska sabina och gurra passa barnen super snällt. nu ska jag gå och titta på tvn.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0