hemma dag tror jag

hejsan

då var det onsdag och har lämnat barnen på dagis och idag är det inget bestämt ganska skönt ska nog bara vara hemma och ta det lungt och nu sover nemo oxå så det är så lungt.
imorgon ska nemo ta 1års kort ska bli kul nicole och tindra har ju det oxå om jag hade haft mer pengar hade jag tagis syskon foto oxå men går inte den här gången.
och snart börjar ju nemo på dagis inte alls långt kvar men först är det ju inskolning i två veckor sen är det ju jobb som gäller och mycket hoppas jag så det blir pengar det har man ju inte varit bortskämnd med på den sista tiden.
mycket man vill göra och köpa hela tiden.
och ihelgen blir det iallafall bestämt bio med mia ska bli kul för mikko ska ju ha barnen.
och hoppas verkligen att han kommer och om det inte blir jobb så blir det kräftskiva med familjen mycket kul. måste skaffa kräftor och lite dricka men ingen ide att göra det innan man vet till hundra att det blir av och man kan ju aldrig vara säker på om mikko kommer för det kan ju hända nåt så han inte kommer.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0