hemma och ta det lungt

hejsan
då var det torsdag och sista dagen på dagis för den här veckan så allså helg snart igen.
och pernilla fyller snart år oxå vet inte vad jag ska köpa imorgon blir det ica maxi iallafall med mia.
orkar inte med det här med pengar inte kul när man inte vet hur det ska gå med räkningar presenter julklappar barnen behöver kläder mm.
men iallafall ihelgen är inget bestämt vad jag kommer ihåg pernilla fyller ju på måndag så får se om det blir kalas ihelgen eller nästa.
idag ska jag inte göra så mycket bara vara hemma tror jag tills det är dax att gå och hämta igen på dagis.
hoppas att alexader och linda ville ha overallerna till walter så kanske det har löst sig att jag inte behöver ge mette så mycket pengar. herregud vilken tjat om pengar jag vet men mår as dåligt över det.
nej nu ska jag städa lite .
puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

duktig du är som bloggat hihi

2008-09-18 @ 09:40:00
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0