inte långt kvar

hejsan

då var det tisdag och dagis som vanligt.
idag har jag varit en stund icentum med mia hon handlade kuddar till deras nya soffa.
sen hem åt mat vilade och tittade lite på datan tillbaka till dagis hämtade barnen plus leo som följde med hem en stund.
nu är det inte så långt kvar till julen vet inte hur det ska gå vill köpa till alla iår har bara köpt en till wilma.
så dom jag har kvar är
 
mamma
pappa
sabina
jessica
pernilla
veronica
angelica
daniella
gustav
felipe
jonis
nicole
tindra
nemo
sen vill jag även byta med
thea som vi har gjort vsrje år
leo
razmus
men får se hur mycket pengar man får när man börjar jobba behöver typ handla 4-5st nu när man får pengar. måste typ jobba varje helg mikko har barnen så man får pengar längtar tills räkningarna minskas ännu mera.
men iallafall imorgon har jag inget bestämt mer än dagis ganska skönt är as trött fast jag inte har haft barnen ihelgen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0