kalas igår igen

godmorgon


då var det söndag igen och as tråkigt väder man har ingen lust till nåt men sabina gustav och jonis ska komma förbi en stund så får vi se vad vi hittar på nemo sover just nu iallafall.

igår var det kalas då var det mer barn kalas dom som var här var anna tobbe thea mia matte leo mickan leo och robin lagom många och fina presenter fick tindra och nemo.

tindra fick

en pippidocka

en bratzdocka

en hellokitty tröja

en pippitröja

nemo fick bara bilar av alla men jag hade sagt det oxå för han hade ju inte så många bilar oså.
det var jätte trevligt vi fikade hade fiskdamm och barnen lekte jättebra och vi pratade och hade det trevligt nu är det ett tag till nästa kalas det är min syster pernilla som fyller år nästa gång.
men det är ju inte så långt kvar till julafton heller vet inte hur jag ska ha råd att köpa till alla
vill ju byta med alla iår men det löser sig hoppas jag.
har bara köpt till lilla wilma. men vet typ vad jag ska köpa till alla som tur är.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0