måndag

hallå

då var det måndag igen och idag har vi inte gjort så mycket är as trött men har varit inne och sen iparken en stund.
imorgon är det dagis ska bli skönt hem och vila när jag har lämnat. ja jiste mikko håller på och tjatar att han saknar mig jag saknar honom lite såklart menvill inte flytta ihop med honom igen.
ringde och kollade vad det kostar och ta 1års foto det kostar 1100 men jag kanske får dela upp betalningen men ska ringa dit på torsdag.

vad jag ska göra iveckan
tisdag dagis och till kyrkan och lämna papper
onsdag dagis
torsdag dagis bvc och ringa om 1års foto
fredag städa
lördag barnkalas
söndag bara ta det lungt

nemo håller på att vakna hör jag och nicole och tindra håller på att bli trötta nicole har inte sovit idag och tindra har bara sovit 1tim och hon brukar iallafall sova typ 2tim.
måste fråga jessica om hon har tid och komma och hjälpa mig och förra över bilderna från kameran till datan så jag kan lägga in lite bilder oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0