väntar

hejsan
väntar på att kl ska bli 14.00 då kommer pernilla och anki och passar barnen så ska jag åka och handla med mia.
men idag på morgonen kom jessica och wilma förbi och även anna och sabina anna hade köpt med sig frallor så vi åt frukost tillsammans mysigt sen gick anna vi kvart ielva ungefär hon skulle till eivor och fixa håret. sabina och jessica var kvar en tim till ungefär har även betalat lite räkningar det går nog runt och samtidigt lite plus det är bra så man har pengar till mjölk och sånt.
men vet ju inte hur mycket jag får imamma pengar ska ringa och kolla på måndag det är dom det hänger på liksom. har räknat med en viss summa då går jag plus med typ 1500 om det skulle bli mindre vet jag inte hur det går.
men blir nog inga julklappar handlade den här månaden tyvär.
nu är kl 12.45 så snart ska vi åka ska bli kul faktiskt.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0