vet inte vart jag ska börja

hejsan
får bli lite skrivet om varje dag iallafall itorsdags kom jessica med wilma jessica skulle jobba så wilma kom redan kvart över sex på morgonen så då gjorde vi inte så mycket sen vart det dagis och jag och mia skulle till centrum där bjöd hon mig på donken mycket snällt och shoppade en tröja till sig julklappar till mina barn tröja och strumpor till leo och en jacka till razmus jag handlade en julklapp till leo och en mascara till mig.
vi gick hem han inte vara hemma så länge innan jag skulle på möte om nemos inskolning det gick bra.
hämtade barnen och gick hem då kom jessica och hämtade wilma.
sen på fredag var det min tur att jobba så jessica passade mina barn hon hade sällsakp av gustav oxå. jag kom hem vi typ tre då hade barnen åkt till mikko. så på kvällen gick jag natta och ithilien till olerys det var så där var där 1tim typ.
på lördag åkte jag och mamma och hämtade lite blöjor för ett billigt pris sedan till farsta med mamma och pappa hem slappa för sedan gå över till sabina och gustav och äta middag mycket gott och trevligt felipe och jessica var där oxå dom gick vid nio och jag stanade och tittade på ett avsnitt av tusenbröder det är as bra.
idag ska jag hem till mamma och pappa en stund sen vet jag inte bara ta det lungt imorgon kommer mina älskade barn hem.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0