hemma imorgon oxå

hejsan

idag har jag ju varit hemma med tindra men gick snabbt ner till centrum och handlade lite mjölk oså sen hem tindra och jag somnade sov typ i 2 tim men var svårt och väcka tindra vid typ kl 14 skulle jag ringa min chef och säga att jag kunde komma imorgon men då ringde dom från dagis och sa att nicole hade feber så gick och hämtade nicole och nemo.
men imorgon får tindra och nemo gå och hoppas på att jag kan jobba på onsdag suck får typ ont imagen behöver ju pengar hade nästan jobba så jag skulle få en hel lön men vart en dag för lite får vi se månaden efter hur många dagar jag blir borta suck blir så trött.
nicole sitter bara på soffan så hon är verkligen sjuk annars brukar hon leka när hon kommer hem från dagis.
inge kul när dom är sjuka menmen sånt är livet ska roa dom andra två nu.

hejdå

Kommentarer
Postat av: michaela

Hej

visst e livet surt man e helt chanslös när dom blir sjuka hoppas försäkringskassan täcker lite av förlusten. många kramar

2009-08-31 @ 20:45:32
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0