snart helg

hejsan

jaha då har man snart jobbat 1 vecka efter semestern har gått riktigt fort plus att på onsdag har jag haft barnen 3 1/2 vecka herre.
men föra helgen firade vi felipe det var trevligt vart bjudna på middag och fika vi grillade korv det var as gott.
sen har det ju bara varit lämna dagis jobba hämta laga mat bada lägga barnen städa så ser mina dagar ut och självklart lite lek oxå.
idag har jessica wilma och felipe varit här alltid lika kul när dom är här.
ihelgen blir det nog bad om det är lika fint väder då blir det farsta badet eller bara fylla vara små poolar nere hos mia och matte. vill såklart sola oxå.
och nästa helg när jag inte har barnen ska jag och min syster pernilla bli fotade och sminkade ska bli kul mia anmälde mig så dom ringde mig igår så då bokade jag tiden och man fick ha med sig nån så då tog jag med pernilla ska bli kul och umgås med henne lite själv det är kul med många syskon men svårt och välja vid såna tillfällen man vill ju ha med alla.
nej nu ska jag lägga mig på soffan och titta på tvn.

pusss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0