tiden går verkligen fort

hejsan

då var det måndag igen och tiden går verkligen as fort.
ifredags så jobbade jag gich hem hämtade barnen gick ner till centrum och handlade lite inför kalaset som vi skulle ha på lördan vi firade ju tindra och nemo då. men när vi var i centrum handlade jag även byxor till tindra och nemo.
gick hem och gjorde det gamla vanliga laga mat städa leka lite med barnen lägga dom oså.
och nemo var lite jobbig på natten vaknade och var krasslig som om han hade lite svårt att andas men tänkte inte mer på det sen på lördan när han vaknade hade han feber och var lite förkyld så tänkte där har man förklaringen för natten så vi gick till centrum igen handlade det sista till kalaset som var kycklingen skulle bjuda på pasta sallad.
fikade även med sabina som hade rast.
när vi kom hem åt vi lunch och vilade en stund innan alla skulle komma dom kom vi 17.00 och nemo var ganska pigg när alla kom åt vi mat sen fick dom öppna presenter dom fick jättefina saker.
dom fick kläder filmer pussel kök köksaker hårspänen tågbana cd-skivor säkert nåt mer som jag inte kommer på nu

sen skulle alla åka mamma tog med sig nicole tindra jonis och wilma nemo fick va hemma eftersom han inte mådde så bra.

så jag sabina jessica felipe jose och gustav bestämde hos för att hyra film så killarna fixade det och vi tjejer godiset.

vi började titta men nemo vaknade några gånger och hostade hade svårt och andas när han typ vaknade för 3gången så kände jag att jag ville åka in men honom till akuten så gustav körde mig när vi kom in sa dom att det var falsk krupp inget farligt som tur var.

men nu är han hemma oss mikko och får vila upp sig lite. så nu får jag inte träffa honom innan måndag saknar honom redan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0