vabbar

godmorgon

då var det måndag och jag är hemma med tindra hon har feber eller hade igår men är bättre idag hoppas på att hon kan gå imorgon och att dom håller sig friska resten av veckan nu när jag ska ha dom, mikko har ju haft dom hemma tors fred och hela helgen varför kunde dom inte va sjuka då???
men men jag måste ju oxå ta mitt ansvar som mamma kan ju inte alltid hitta barnvakt.
men det kändes som nicole va lite varm men det känns som hon är det ofta.
och ihelgen har jag jobbat sen var jag ju på bio i fredags med mia och kollade på beck och åt thai mat mia bjöd för att jag ska passa hennes barn nästa helg.
sen på lördag efter jobbet åkte jag sabina och jonis till jessica felipe och wilma vi åt kräftor och tittade på film det var trevligt.
nu ska jag mysa med tindra inte ofta man bara har "ett"barn.

pusss 

Kommentarer
Postat av: jessica

bra att du bloggar lite :)

2009-08-31 @ 08:35:03
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: Sabina

man är inte oansvarig som mamma bara för att man hittar barnvakt!

2009-08-31 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0