hejsan

hejhopp

idag har vi varit i rådsparken och träffade mikan och hennes barn robin och leo där vi var där ett par timmar sen hem för jag skulle passa razmus och leo när mia och matte skulle kolla på hus.
dom åt mat här och lekte dom lekte jättebra.
efter dom hade gått vart det lek med lera för att hålla barnen vakna men gick inte att hålla nemo vaken nu har han sovit 25min ska snart väcka honom annars kommer inte han somna i natt.
usch snart börjar jag jobba igen men vill jobba mycket då så man kan göra mer saker nästa somma typ hyra stuga eller helst åka till thailand sola bada shoppa och bara mysa.
vill att barnen ska få va hemma mer än 4veckor nästa sommar och plus att jag har ju fem veckor nästa sommar.
och snart fyller ju tindra och nemo år men vet inte vad tindra ska få förutom kläder det behövs alltid men nå annat måste hon oxå få.
typ ett kök hon tyckte det var jätte kul när vi var hos anna och thea.










Kommentarer
Postat av: jessica

åhh, vad kul det ser ut med lera :)

2009-07-28 @ 16:07:20
Postat av: Flirre.

Ville oxå leka med lera ;P ring nästa gång

2009-07-29 @ 08:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0