måndag

hejsan

snart ska jag åka med och lämna anki och danni på karlshem ska bli kul va längesen jag var där saknar häst tiden ganska mycket men men nu har jag ju ett annat intresse som vissa säger mina barn hehehe.
från lördag till söndag sov jag hos mamma och pappa och på söndag hjälpte jag pappa ett varv till trångsund och slängde soppor sen komma mamma och lena då åkte jag med dom hem till lena där dom höll på att göra rent deras hus som dom ska måla om en vacker dag.
där åt vi även pizza den var as god vi åkte väl därifrån vid 16.30 mamma körde hem mig jag duschade och städade hemma sen kom pappa och hämtade mig dom hade vissat en bil för bosse och lena om det var nåt att ha och det är det nog.
var hemma hos mamma och pappa nån time sen körde pappa hem mig gick och la mig och tittade på tvn.
men nu åker dom hemifrån måste sluta.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0