nu är barnen hemma hos mig igen

hejsan


då var det tisdag och igår morse lämnade mikko barnen till mig han har haft dom i 2veckor och nu har jag semester med dom itvå veckor ska bli mys sen har jag dom 1vecka til så totalt 3veckor så vi kommer in i samma helger vi hade förut.

men går hände det mycket först gick vi ut på morgonen då kom leo och razmus ut och matte bjöd på kaffe sen kom sabina och jonis då vart det saft och kakor.

sen gick vi hem så kom jessica och wilma vi lagade smarrig lunch.

vid ett kom anna och thea barnen lekte en stund sen gick vi ut när alla hade gått utan anna och thea gick vi till ica handlade lite frukt och glass fikade i parken dom tog bussen som gick 17.20 då gick vi in åt middag sen slocknade nicole och tindra som inte hade sovit nåt på hela dagen.

snart kommer jessica innan hon ska till mvc sen ska vi nog träffa anna och thea igen då ska vi åka till dom men det blir nog runt 11.00 men ska bli kul.

ska servara barnen frukost nu kul att dom är hemma dom är bäst.


puss


Kommentarer
Postat av: jessica

mm det var en smarrig lunch, tack för igår:) vad gör ni imorgon?

2009-07-21 @ 18:09:42
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0