semester

hejsan

då var det redan söndag och nu börjar min semester så skönt ska vara barn ledig 2veckor sen ha barnen två veckor.
det har inte hänt så mycket har ju mest jobbat men ifredags var jag på grönan med mia ann-sofi och barbro vi var och kollade på komiker det var as kul har nog inte skrattat så mycket på länge sen åt vi mat där och drack lite alkohol det var riktigt kul.
sen igår var jag sabina och jonis på stranden hade med oss fika men var där typ 2tim sen vart det dåligt väder så då åkte vi till mamma och pappa och tvättade lite sen åkte jag hem en stund sedan hem till sabina där vi grillade och hade det trevligt.
sen åkte jag hem möte anna och thea på kvarnbergsplan och pratade lite med anna och fick nyckel till vårsolen sen hem tittade på tvn.
sen idag skulle vi till stranden men så vart det ju inte inget roligt väder så då stanade vi hemma får se vad som händer.
imorgon ska jag jobba på vårsolen men det kommer inte va så jobbig vi måste åka till banken så jag kan ta ut pengar.
och snart kommer familjen hem saknar dom jätte mycket  men 5veckor har gått riktigt fort ändå.
jag måste städa nu vi höres.

pussss

Kommentarer
Postat av: jessica

varför tog du inga bilder på stranden ?:P nu får du blogga minst en gång om dagen.. punkt slut

2009-07-05 @ 10:36:29
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0