sover mina älsklingar

hej

då var det redan kväll igen tiden går så fort säger bara herregud.
idag har vi inte gjort så mycket bara varit hemma och i parken har sån dålig fantasi på vad man kan hitta på utan att det ska kosta allt för mycket. men sen kom pappa hit med en spegel som jag har fått jätte fin men nu hänger den väldigt långt ner men det ska vi fixa nån dag. ja och nu när mina älsklingar sover så har jag städat lite torkat av som pappa på peka han är gullig han hahah sen dammsugit städat lite här och där men ska väl fortsätta om jag orkar. ska titta runt lite på nätet först om man kommer på nåt man kan göra eller hoppas på fint väder så man kan bada.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0