torsdag

godmorgon

nu är det redan torsdag sen börjar jag jobba på måndag orkar typ inte kommer nog vara jobbigt första veckan innan man kommer igång men men. igår så ringde anna vid 7 på morgonen och frågade om vi ville hänga med till stranden och självklart jag hade typ redan planerat in det för jag har inte varit vid stranden den här sommaren med barnen så det var kul.
när vi var på väg ut för att gå till centrum och hämta pengar hörde jessica av sig och frågade vad vi skulle göra då ville hon oxå följa med hörde även av mig till sabina så hon gustav och jonis kom oxå mysigt var det.
men vi åkte vi 14.00 skulle hem fixa mig för sen kom danni och skulle vara barnvakt jag mia och sabina skulle på bio vi såg på baksmällan den var as bra vi åt även middag där as gott grekiskt vart det.
idag ser det inte ut och bli så fint väder så får se vad som händer idag blir kanske rådsparken hade tänkt stranden dom hade ju sagt att det skulle bli fint idag men icke sa nicke.
nu ska jag klä på barnen.

pusss
















Kommentarer
Postat av: jessica

va barnen ute själva på gården?

2009-07-30 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0