älskar solen

hejsan

nu var det att tag sen jag har bloggat men har varken haft tid eller lust.
men det som har hänt är att jag firade midsommar ibåstad med jessica och felipe och även gudrun och jose var där det var trevligt ett jätte mysigt hus har gudrun.
där åt vi god mat spelade minigolf mm.
sen på måndagen fick jag vabba med nicole hon hade feber sen har jag jobbat hela veckan passade jonis igår och sen har jag varit ute iparken efter dagis i det underbara vädret.
sen igår ringde dom från tindras avd och sa att hon hade fått feber så fick åka och hämta henne och försökte få nån som kunde ta henne idag men alla var redan uppbokade men sen på kvällen så fick nemo oxå feber och det är ju svårare och hitta nån som kan ha två barn.
så idag har vi varit i centrum och handlat lite mer kort byxor räcker inte med typ 3 var när dom ska vara hemma dom blir ju smutsiga efter en dag hehehe.
sen handlade jag alvedon det går som smör i solen när två har feber och vart även solskyddsfaktor och lite saker till kylen alltid är det nåt hahaha.
och imorgon så ska vi gå och handla piknik till på söndag när vi ska till skansen ska bli så kul hoppas väder håller i sig det är ju tur att man skiter pengar eller inte.
och sen måste jag säga att tindra har slutat med välling och även nemo men han har fått typ två flaskor nu när han är sjuk med det ska vi ändra på när han har blivit frisk.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0