Grattis nicole 4 år idag

hejsan

då var det måndagen den 8juni och nu för 4 år sen låg jag på förlossningen och hade riktigt ont men det tog bara 3tim sen var vår underbara dotter ute hon var 47cm och vägde 2985g. men idag så har jag jobbat och efter jobbet hämtade jag barnen på dagis vi har ätit mat och barnen har lekt och nicole har fått en present resten får hon på lördag när hon ska ha kalas för sina kompisar på dagis.
hon fick en pippi kjol och en tröja som passade till.
nu sitter jag och vänta på att jessica och wilma ska komma dom ska va här när felipe tränar ska fråga jessica då om midsommar om dom har pratat nåt om det vill ju veta vad det kommer kosta att åka dit.
nu ska jag leka lite med barnen innan jessica kommer.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0