hade en trevlig dag istan igår

godmorgon

då var det söndag och helgen har varit lungn igår var det ju stan med mia det var riktigt kul jag brukar ju alltid tänka när jag har typ en liten slant kvar att jag måste spara men så var det inte igår det kliade i fingrarna ville bara shoppa shoppa var riktigt kul. sen bjöd mia mig på lunch för att jag hade hämtat hennes barn på dagis riktigt snällt mia vi åt på nån resturang där det var buffe tre olika sorter riktigt gott.
efter lunchen shoppade vi lite mer vi var i stan 10.00 och kom hem 16.30. men det gick riktigt fort.
när jag kom hem gick jag till sabina hon skulle hem till mig vi köpte mat på food market fläskfile ris och tasikisås om det nu stavas så sen vart det även chips och dip riktigt gott. när jonis hade somnat färgade sabina håret på mig så nu är jag blond hehehe.
vart även film tittande nya wallander har sätt den två gånger nu. sen runt 22.00 kom emil hit oxå han var typ kvar 1tim sen åkte dom hem.
idag ska vi hem till jessica och felipe och se deras nya lägenhet ska bli kul får se när sabina hör av sig.
här kommer lite bilder på går dagens shopping.



till mig



till nemo



till tindra men hon ska få mer nån dag



till nicole



till nicole men nemo och tindra ska få en varsin såpbubble burk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0