har bakat

hejsan
 
då var det fredag igen tiden går så fort idag har jag jobbat som vanligt efter jobbet stannade jag vid farsta centrum och fixade en present till anna och sedan lite mer kläder till barnen dom behöver verkligen kläder sen hem hämtade barnen på dagis hem lagade middag sedan somnade nicole mia kom upp så har vi bakat gick riktigt bra är nöjd eller det vet jag ju imorgon när den ska ätas heheh.
ja och igår var jag på willys och handlade med mia oxå hon är en ängel och jessica oxå som passade mina barn tack så mycket.
imorgon är det ju barnkalas för nicole det kommer 6st kompisar till henne lagom när man inte bor så stort.
men det kommer nog bli bra nicole har tjatat länge nu om sitt kalas för sina kompisar nej nu ska jag slå in hennes presenter och titta på talang som börjar 20.00
skriver imorgon efter kalaset.

puss


Kommentarer
Postat av: jessica

en likadan får du ta me dig hit när ni kmr på besök ;)

2009-06-14 @ 07:20:01
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: kattis

självklart sickan.

2009-06-14 @ 08:21:34
URL: http://capuccino.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0