idag ska jag till stan

hejsan

jippi idag ska jag till stan som typ har varit bestämt i 1mån nu men det är så mycket hela tiden och nu har ju min kära vän jag ska åka med börjat jobba och hon jobbar ju helger oxå så det finns inte så mycket tid men vi hittad en som passade iallafall.
vi ska gå hemifrån 09.30 så nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe i lungn och ro riktigt skönt har en ansiktsmask på mig oxå riktigt lyxigt för att vara mig.
ja men igår när jag kom hem från jobbet hämtade jag ju leo och razmus dom vart glada kul heheh gick hem dom var här typ 1tim dom var jätte snälla sen när deras mamma mia kom började dom bråka på en gång heheh känner igen det med mina älsklingar.
när dom hade gått satte jag igång och städa tog upp saker på vinden damma dammsög skura gjorde rent under badkaret mm efter det vart det ett varmt bad riktigt skönt, sen vart det talang tittande vart nöjd med dom som gick vidare man brukar bara bli nöjd med en typ men vart bra denna gång.
idag ska jag lägga upp bilder på det jag har shoppat oxå.
nej nu ska jag fixa mig lite ha en bra dag.

pusss



mina små älsklingar ni är dom bästa i världen

Kommentarer
Postat av: jessica

ska det bli kul att shoppa hihi

2009-06-06 @ 08:27:55
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0