skansen

hejsan

herregud vilken underbart väder det har varit ihelgen då är det riktigt kul att vara med barnen det är det ju alltid men extra roligt då för man kan göra så mycket mer saker ilördags var vi irådsparken med mia och hennes familj vi hade lite fika och mia bjöd på glass.
och idag har vi varit på skansen vi åkte hemifrån vid nio och kom hem 15.00 på skansen tittade vi såklart på djuren och hade lunch med oss sen på vägen ut så fick dom åka karuseller det tyckte dom om barnen men tyvärr så sov tindra vi åt även glass där.
så nu vet jag iallafall en sak vi ska göra på våran semester och det är att gå på grönan det kommer dom nog tycka är jättekul.
sen på vägen hem i cenrum gick vi in på leksaks affären och köpte två poolar vi köpte en och mia köpte en som dom fick bada i hemma och även hade vi sallad kvar på lunchen så det blev middag ute riktigt mysigt.
tråkigt att man ska jobba imorgon hade gärna myst ute en dag till men men.
den här veckan ska jag även åka hem till mamma och pappa och städa lite så det är fint när dom kommer hem mycket roligare och komma hem om det är fint men ska även åka dit dan innan oxå och fixa lite.
nej usch vad seg jag är nu ska jag slappa på soffan med nemo och tindra nicole sover redan.

puss












Kommentarer
Postat av: jessica

ni verkar haft en toppendag på skansen :)

2009-06-29 @ 08:16:10
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0