fredag och har barnen i helgen

hej

då var det fredag och jag har barnen den här helgen får se vad man hittar på nåt blir det alltid,kanske badhuset på söndag.
skulle behöva kolla på lite kläder till nemo oxå han har blivit så stor så han behöver ha storlek 92.
men nästa helg ska jag shoppa till mig får se om det blir nåt plagg till nemo några byxor kanske och nån tröja får se hur mycket pengar jag får i lön.
sen måste jag köpa massor med mat oså och spara tills jag ska göra en rolig grej några vet vad jag menar och det ska bli as kul, ni som inte vet får veta om några veckor.
jag funderar på att färga håret igen och bli brunett igen jag kan aldrig bestäma hur jag vill ha det men om jag ska bli mörkhårig så vill jag att det ska bli mörkt inte halvdant.
det är så mycket man behöver köpa hela tiden snart behöver nemo en "riktig" säng oxå och så funderar jag på en våningsäng till nicole och tindra.
om dom får en våningsäng så får dom ju mycket större plats på rumet. sen skulle jag vilja ha ett par snygga stövlar dom är enkla att gå i ska inte va för höga.
nu ska jag titta på tvn.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0