sjuka barn

hejsan

nemo och tindra har ju v-koppor inte kul har ju nästan precis varit hemma med nicole när hon hade det men jag ska vara hemma imorgon och kanske onsdag sen ska mikko ha dom till på måndag är ju hans helg men snällt att han kan ta dom tidigare.
ska bli kul ihelgen först blir det lite middag hemma hos mig och lite alkohol oså heheh sen får man se vad som händer senare på kvällen.
och på fredag ska jag och sabina åka och handla det behövs verkligen. middan blir på lördag sen är det ju shoppa som gäller på söndag.
fundera på att bli brunett igen men vill bli riktigt mörk mia ska hjälpa mig och hitta nån färg på söndag så ska virre färga nån helg typ nästa helg när jag har barnen.
nu har man mycket och se fram emot bara massor med roliga saker.
men är så trött hela tiden och blir lätt på dåligt humör och det går lätt över på barnen, men nicole tjatar mycket och om jag säger nej tjatar hon mer och börja typ gnälla och jag orkar inte höra så då får hon som hon vill och det har hon märkt att hon får så då gör hon det typ hela tiden.
och tindra blir jätte ledsen så fort man bara tänker nej typ.
och lila nemo gnäller typ bara när han är trött. men snart är jag lång ledig vid påskhelgen då har mikko dom från torsdag kväll till tisadg morgon och lämnar dom på dagis ska bli skönt man måste få ta det lungt ska inte planera nånting till den helgen.
behöver verkligen få sova.
nu sover alla helt otroligt ska nog ta ett bad skulle va riktigt skönt.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0