söndag och helt slut

hejsan

trodde att man skulle vara pigg på söndagar men nix jobbade igår fick ihop 8tim sen hjälpte jag pappa och köra mer saker ifrån lägenheten till deras lokal vi började 9.30 och jag kom hem 19.30 så det vart en lång dag men jag ska få pengarna lite tidigare så jag kan shoppa med mia. ska bli kul hoppas man hittar nåt då när man vill göra hitta nåt brukar ju va så att man inte gör det hahaah.
idag ska jag städa hemma lite gå och handla imorgon kommer barnen hem så det finns lite i kylen då sen ska jag fika hos mia hon fyller 30år idag.
det stora partyt kommer senare vi ska ha så jävla kul.
tänk att det redan är första mars idag tiden går så fort och fint väder är det oxå. ja juste sen ska jag kanske gå till lokalen efter jag har varit hos mia om dom är kvar där då.
och snart måste jag spara pengar till en ny säng till nemo han måste ju få en "riktig" säng har sätt en på ikea som jag vill ha den var ganska billig 1000kr men sen måste man väl ha en madrass oxå men dom är väl inte så dyra.  sen funderar jag på att köpa en vånings säng till flickorna då får dom ju större plats  på sitt rum.
sen skulle jag vilja ha lite saker hit hem så man får det lite mysigare typ små lampor oså men det får bli nån annan gång hehehe. när jag fyller år ska jag bara önska mig saker till mig kläder smink hårsaker legginings mm. men det är ju långt kvar hahaah. nej nu ska jag börja städa lite.

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0