tisdag

hej

då var det tisdag igen och är ju hemma med barnen. orkar inte gå och bara lämna nicole så hon får va hemma tills dom andra ska gå till dagis som blir på måndag.
mikko var här igår kväll så vi bestämde att han ska ha dom från onsdag efter jobbet till måndag morgon och lämna dom på dagis har ju sagt det förut men det är ju hans helg.
sen ska barnen vara lediga 4veckor isommar v 28 29 30 31 sen får dom gå resten mikko ska ha två veckor och jag två veckor.
vill hitta på nåt kul då junibacken istan blir det iallafall sen skulle jag vilja åka kryssning bara under dagen ingen 24tim.
sen vill jag åka till typ skansen eller kolmården mycket man vill göra och bada såklart hoppas på att man kan göra nåt utav det iallafall.
är så rastlös av att vara hemma vill städa men ändå orkar jag inte men det ser ganska bra ut.
nemo höll på inatt så han var jätte trött nu på morgonen så han somnade om vi åtta och sover fortfarande så jag kommer ju inte få sova nått idag för när tindra och nicole sover kommer ju inte han sova snyft.
men ska hämta jonis på dagis runt två senast 14.30 så dom måste sova innan det.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0