1 maj

hejsan

nu var det ett tag sen jag skrev igen vet inte varför det blir så men men har hunit med ganska mycket har varit på kryssning med nära och kära.
firade typ min födelsedag där på båten fyllde ungefär år efter en vecka fick present av mia ann-sofi och matte fick sminkning på make up store det var jätte kul tog såklart en party smikning sen fick man välja smink för samma summa som det kostade riktigt kul.
sen har jag haft fika några helger efter åt. varit på påskmiddag i trångsund träffade gamla mammaor från då jag väntade nicole jätte kul var även på kalas i trångund en gamal dagis kompis till nicole fyllde 4år.
har även hunit varit ute med mia och anna på patricia hade tjej middag först riktigt kul det oxå.
och så nu är det första maj igår slutade jag tolv var hemma ett hämtade på dagis var ute iparken mamma hämtade nicole. mia kom oxå ut dom skulle till centrum och köpa nya foppa tofflor till leo och tindra skulle få hans gamla som var hur stora som helst. men hon vart gald vi gick till centrum när matte kom hem vart donken oxå tindra måste få göra lite saker oxå. sen köpte jag nya foppa till tindra hon vart jätte glad då kunde hon springa hahaha.
sen gick vi hem matte köpte en varsin glass vi åt på vägen hem mysigt.
när vi kom hem dröjde det inte länge innan båda sov skönt.
tindra sov i sina foppa och i sin nya keps hom fick i tisdags för den hon hade innan var för liten så hon var så arg men hon ville ändå ha den hahah rolig hon men nu har hon nog det mesta lite sommar kläder bara får bli nästa lön.
och då ska nemo och nicole få foppa oxå skönt på somman.

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0