har inte hänt så mycket

hejsan

har inte hänt så mycket sen sist jag blogga har bara jobbat och varit med mina barn, men just nu har jag bara tindra och nemo nicole är hos mikko som hon är varanan vecka från onsdag till måndag så tar han tindra och nemo på fredan. så imorgon blir jag barn ledig vet inte vad jag ska göra hoppas på fint väder.
på lördag ska jag fixa present till anki som fyllde år förra helgen men pappa var inte hemma då så vi ska fira henne på söndag kväll.
och den här månaden får jag äntligen en hel lön kommer sitta bra nu när barnen behöver sommar kläder.
sen skulle jag vilja åka på kryssning snart nu när det börjar bli fint väder nån som vill följa med?? så kan man sola på däck på vägen hem.
ja juste nemo somnade sjäv i sin säng odag behövde inte ligga där innne så nu har jag fått mysa lite med tindris nån som har förslag på vad man kan göra imorgon kväll??
vart ett kort inlägg men ska städa lite nu när barnen sover.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0