19.02

 

hejsan

vart ingen farsta efter jobbet för vart kvar längre än vad jag trodde för jag tog spruta idag velade fram och tillbaka men nu är det gjort.
när jag kom hem byte jag om och gick och handlade lite smått och gott.
sen gick jag hem till mia hon hade varit på ikea så hon och hennes barn satt och skruvade möbler pratade lite med henne sen skulle dom äta middag gick hem lagade lite mat till mig tråkigt och äta själv men nu är det inte långt kvar till barnen kommer hem.
och på söndag kommer dom hem från thailand oxå ska bli kul.
imorgon kanske jag ska åka hem till jessica felipe och alla barnen och titta på mammas pojkar men får se när jag slutar jobba om jag orkar måste ju först åka hem och byta om.
usch vad trött jag är hela tiden inte så konstigt kanske det är mörkt när man vaknar och mörkt när man slutar jobba usch.

puss


Kommentarer
Postat av: jess

vore mysigt om du kom

2009-11-04 @ 19:23:56
URL: http://sickisen.se
Postat av: Flirre.

Samla kraft och kom över vetja :P

2009-11-05 @ 07:16:53
Postat av: michan

Hej.

vad fint det blev med allt det nya. hoppas allt e bra med er.gud vad det var länge sedan vi pratade. När vart det bestämt med varannan vecka?

hur gick de med ny lägenhet har du kommit någon vart? Här e allt skit igen som vanligt du vet säkert vad jag menar.

2009-11-06 @ 16:49:06
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0