fredag och fredagsmys

hej

idag har jag ju varit hemma med nicole som äntligen är frisk så på måndag är det jobb, dagis och barnen åker ju till mikko :-(
men idag vaknade vi runt halv sju gick och lämnade tindra och nemo sen gick nicole och jag hem åt en mysig frukost och nicole målade oså sen kom sabina hon hade köpt vinter vantar till barnen jätte snällt.
jag åt frukost 1gång till med sabina sen gick vi till centrum skulle handla lite frukost till helgen men gick först in i andra affärer va inne på lindex där hade dom hade halva priset på rea priset så fyndade lite julklappar till nicole och tindra.
sabina hadlade en snygg kappa på hm och en tunika och leggings på MQ vi åt även på donken en riktig mys fredag efter jag hade hämtat barnen på dagis gick vi till ica och handlade lite fredags mys som vi ska ha till idol sabina gustav och jonis kommer och tittar på det med oss :-)
undrar vad som händer i helgen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0