tja

hejsan

då var det onsdag igen och det var ett tag sen jag skrev men men lite har det nog hänt sen sist för nån helg sen var jag ju ute det var riktigt kul vi var 5st och först åt vi ju middag hemma hos mig och satt och prata och drack lite sen dansade vi natten lång vi kom hem runt tre då var jag as trött vaknade runt elva dan efter hälsade på min syster danni sen gick jag hem och sov typ resten av dagen sen har jag ju haft barnen på veckan sen hade mikko dom ihelgen som va för jag jobbade på vårsolen så på fredan var vi bara på vårsolen och på lördan var vi i stan och sen åkte vi hem till jessica och felipe och fikade lite gick även till toy´s och tittade på leksaker finns massor med roliga saker.
ja och nu så ska vi ju ha barnen varanan vecka inte så kul jätte tråkigt när dom är borta.
men jag ska iallafall ha dom på julen så får se vad som händer på nyår har tagit mamma ledigt 21 22 23 december så man kan fixa lite typ baka pepparkakor med barnen oså mys.

kram








Kommentarer
Postat av: Flirre.

Hoppas du vart nöjd med blogg designen =)

/Felipe

2009-11-03 @ 22:27:39
Postat av: Anonym

tack så jätte mycket det vart as bra. :-)

2009-11-04 @ 04:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0