snart åker dom :-(

hejsan

nu var det ett tag sen men har inte haft lust att blogga men nu är det dax ja det har väl inte hänt så mycket förutom jobb dagis laga mat osv.
jo men förra helgen när jag var barnledig var jag mamma och lena och kollade på teater när lenas son spelade det var riktigt kul efter åt vi på resturang det var riktigt gott och trevligt.
sen på lördan var jag med natta vi hade tjejkväll med tema hälsa hahaha sen på söndan var jag hemma tror jag.
och i helgen som va när jag hade barnen så på lördan var mia här uppe med razmus och leo barnen lekte sen efter det kom sabina och jonis dom var här en stund sen gick vi hem till dom handlade med oss lite tacos smarrigt så det var mysigt på söndan var vi nere hos mia så barnen fick leka där och vi gick till biblan barnen tittade i böcker och lekte med pussel. vi lånade en pippi film kostade 20kr för 3dagar ganska billigt sen gick vi hem åt lunch och sov lite gick hem till mamma och pappa sen med sabina gustav och jonis dom städade bilen och jag krattade löv sen hade sabina köpt med fika mums var det.
ja och nu iveckan har det inte hänt så mycket sabina jonis och virre var här igår virre klippte sabina och nicole och färgade mitt hår tack virre vart jättebra.
ja och imorgon åker barnen till mikko och på lördag ska jag gå ut ska bli så himla roligt först blir det middag hemma hos mig.
och imorgon torsdag ska jag till tandläkaren mindre roligt usch.
sen vill jag bara säga att jag älskar mina familj mamma pappa och alla syskon jag skulle inte klara mig utan er älskar er.


puss

Kommentarer
Postat av: Päärriiss

Jag älskar dig också syrran :) <3

2009-10-22 @ 01:15:27
Postat av: michan

hej =) hur går det med lägenhet dåå???

2009-10-28 @ 17:49:29
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0