söndag

hejsan

då var söndagen nästan slut är hur trött som helst.
men idag har mamma varit är på en fika sen gick vi till centrum när mamma hade gått handlade buss kort och lite fika som vi skulle ha när anna och thea kom det är ju kanelbullens dag :-) så anna, jag och barnen har fikat och umgåts så mysigt och träffa dom blir ju inte så ofta men vi ska ses nästa gång vi har barnen på helgen då ska vi hem till anna.
men fast jag älskar och ha barnen så ska det bli så skönt och vara barnledig i helgen som kommer behöver vila upp mig lite har haft dom typ 3veckor i stäck.
och sen börjar jag känna mig sjuk vill verkligen inte bli det men jag känner mig typ häning och som jag har typ feber men har ju inte sovit så mycket så kan ju vara det så längtar redan till nästa helg.
ja och tindra och nicole sover redan dom somnade nio igår och vaknade 04.45 och har varit vakna hela dan inte sovit middag så dom var helt slut nemo sov typ 1tim på dan så han kommer väl vara uppe till 19.00 kanske.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0