tisdag

hejsan

då var det redan tisdag igen och imorgon åker barnen till sin pappa och kommer tillbaka på måndag ska bli skönt men ändå tråkigt man är ju van vid liv och rörelse. :-)
igår när jag kom hem från jobbet så hämtade jag barnen ifrån dagis tog även med mig kusinen jonis hem han va så gullig när jag skulle hämta honom så frågade jag vilka skor som va hans så tog han fram ett par men jag kände inte igen dom så såg jag dom jag trodde va hans ja ba jonis är inte det här dina skor då sa jonis jaaa juste asså så gullig.
sen kom jessica felipe och deras barn och hälsade på efter en stund så öppnades dörren mamma har nyckel så in kom mamma anki danni robban lena och simon så det vart fullt hus men mysigt så det vart lite fika mamma hade med sig kanelbullar.
ja det var går dagen så idag efter dagis var det hem laga mat hänga tvätt dammsuga upp efter går dagen var tvungen och byta dammsugar påse mitt i alltihopa bajsa tindra på sig jag fick ett sms av mia att hon hade en overall till nemo om jag ville ha nicole ville ha mer mat allt på engång så mia kom upp med overallen en everest grön jättefin tack så mycket nu har alla barn overaller vinter skor nu är det bara tumvantar och tjockare mössor. imorgon efter jobbet så har jag inget inbokat ska nog hoppa av vid farsta och se om jag hittar nåt jag kan ha när vi ska gå ut och prova så kan jag bara åka och handla det när jag får pengar.
nu ska jag lägga nemo.

kram

 


Kommentarer
Postat av: michan

Jössös fullt hus :)

Vet du vad det e för dator din syrrra har och vad den kostade?

Vad lång Nemo e Leo har också stlk 104 så då har jag ingen vinter overall till dig tråkigt.

Ha det så bra och ha en så skön semester vecka ;)

2009-10-08 @ 18:53:17
URL: http://Http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0