full rulle

godmorgon

då var de lördag morgon hoppade på att barnen skulle sova lite längre med tanke på när dom gick och la sig dom somnade rut 20.30 sen för att va mina barn dom brukar somna runt 19.00 senast.
men igår efter jobbet åkte jag till farsta där jag möte mamma sabina och virre skulle få åka med dom hem så mamma körde mig nästa till centrum dit jag skulle och handla det sista till kalaset som ska va idag och så hämtade jag mina kort som var färdiga gick hem med alla saker och sen till dagis och hämtade barnen när jag var på dagis fick jag ett sms av mia att hon höll på med min kaka som oxå ska va till kalaset och om vi ville komma för bi och leka och det vill man ju alltid en sån trevlig familj.
barnen fick glass och vi vuxna fikade tittade även på blocket på vagnar märket brio hittade en 08 som hon hade köpt i mars 09 hon skulle ha 1000kr då var det med suflet och regnskydd helt okej så vi ska åka och hämta den idag eller iallafall titta och hoppas på den är bra.
sen idag kl 14.00 är det kalas kommer bli livat här hemma om alla kommer att ingen har blivit sjuk eller så då blir det tio barn och sex vuxna herregud.
och imorgon ska jag passa leo och razmus och kanske gå på kalas hos felicia får se om vi orka men skulle va kul men måste hinna gå och handla nåt då mendet får bli imorgon när centrum öppnar.
och på måndag ska vi till familjerätten ska inte bli kul om mikko får varannan vecka vet inte jag vart jag ska ta vägen har inte råd att bo kvar här och lite andra saker gör så att jag inte tycker han ska ha varannan vecka men men vi får se på måndag vad som händer.
nu ska jag servera frukost till vilddjuren.

puss

Kommentarer
Postat av: michan

Varför skriver du inget?? nu var det länge sen.

2009-09-16 @ 14:28:57
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0