söndag

godmorgon

nu är klockan 07.18 och barnen sitter och äter frukost och jag dricker mitt morgon kaffe.
igår var vi först ute iparken med mia och familj slutade med att alla hade typ smugit sig in och va inne och lekte sen skulle dom gå och handla så vi gick hem och åt lunch och sov sedan nästan två tim så skönt när alla sover samtidigt så jag kan villa oxå.
sen när vi vakna gick vi till centrum handlade lite träffade även sabina som jobbade.
när vi kom hem ringde jag pappa och frågade om han kunde åka med mig till willys oxå behövde shampoo balsam blöjor oså och det kunde han så jag åkte hem till mamma och pappa lämnde barnen till gulliga pernilla och anki.
när vi kom hem till pappa igen så var anki i nån park med barnen så jag hjälpte pappa att plocka upp det han hade handlat sen vart vi bjudna på middag pappa körde hem oss sen vid typ sju tiden barnen åt lite lördags godis somnade sedan runt 20.00.
då la jag mig på soffan och tittade på wallander den var ganska bra älskar wallander och beck.
sen inatt hände det en läskig sak nemo sov hos mig vaknade av att katten fräste tänkte att nemo hade lagt sig på katten men det hade han inte men katten bara låg där och lätt så jätte läskig ut så putade bort katten men den kunde knappt gå trodde den hade brutit nåt men den hasade sig iväg och benet såg konstigt ut men sen vart den tyst och jag somnade om sen när jag vaknade var den som vanlig igen nåt kanske hade hoppat ur led och sedan hoppat tillbaka igen usch mår illa av sånt skönt att det löste sig själv för tänkte ringa och fråga pappa annars vad jag skulle göra.
idag ska vi kanske till stallet och kolla på när anki och danni ska hopp tävla och så barnen kan få rida.

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilla doris :(

2009-09-20 @ 08:53:55
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0