usch vad dålig jag har varit

godmorgon

nu var det längesen jag skrev men har verkligen varit mycket så har inte orkat blogga har ju firat barnen som har fyllt år.
det var riktigt lyckat dom fick många finna presenter.
och sen har jag varit på familjerätten som gick så där orkar inte prata om det men ska tillbaka dit den 2nov innan dess ska jag hinna gå till familjerätten kyrkan och söka fonder kolla om det finns några billigare lägenheter här i huddinge så jag har en del och tänka på.
men som tur är har jag världens bästa föräldrar och syskon som stöttar.
nicole fick ett par nya skor i veckan sen på morgonen när hon skulle klä på sig dom så sa hon åå mamma nu gör det inte så ont när jag klär på mig skorna gissa vilket dåligt samvete jag fick men har inte haft råd och köpa skor mår så dåligt att man inte kan köpa saker som verkligen behövs suck.
men nu är det helg och får se vad som händer men ut ska vi iallafall kan inte sitta inne hela dagen behöver gå och handla lite typ shampoo balsam tandkräm mm.
men då går vi nog till centrum och handlar på foodmarket.
nu ska jag ge barnen frukost dom har varit vakna sen 04.40 fattar inte när vi ska gå till dagis då måste jag väcka dom så vi hinner men nu kan dom allt vakna tidigt när dom får sova jaja sånt är livet.
 

kram

Kommentarer
Postat av: michan

hej. tänk att det alltid är så på frdagar e den enda dagen som vi mäste gå tidigt till dagis då soner dom minsann....... bra det där med lägenheten den e sjukt dyr, du borde kunna hitta en billigare : )

2009-09-19 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0