barnen ska sluta med napp

hejsan

idag har vi på morgonen varit och åkt pulka med mia och barnen sen va vi och handlade tacos bröd så åt vi rester ifrån igår sen sov vi en stund inte tindra hon kollade på film efter det gick vi och hälsade på mamma då frågade hon barnen om hon kunde få deras nappar så kunde dom få pengar och handla leksaker så då gick vi till centrum träffade även anki där.
barnen har inte nämnt napparna får se hur det går när dom ska sova det går ju bra på dagis för då har dom ju inte napparna alls.
men nu är det bara att kämpa dom fyller ju 3 och 4 i sommar.
sen har jag även bestämt att vi ska åka till vimmerby i sommar med barnen och mias familj ska bli riktigt kul så barnen får komma iväg lite vi har ju inte gjort nåt speciellt på sommaren så det ska bli kul att ha nåt och se fram imot får se när jag ska berätta det för barnen för nicole är duktig på att tjata. ;-)
ska önska mig pengar när jag fyller år och ska säga att nicole gör det oxå så kan hon handla roliga saker på vimmerby.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0