ska skriva lite

hej

ska skriva lite har ju hänt en del saker sen sist har ju varit dom för tvillingarna är ju nu gudmor till söta viggo det va ett mysigt dop har tyvärr inga blider kunde ju lixsom inte fota mig själv ;-) sen på kvällen efter dopet hade sabina min syster inflyttningsfest det va oxå kul men va hemma vid 24.00 typ va trött efter dagen.
nu har jag barnen dom kom ju till mig i måndags och ska ha dom till på torsdag nästa vecka och nästa lördag ska vi till mias kusin ann-sofi ska bli kul hon bor i nyköping så ska festa där hoppas på att va lite piggare då ska verkligen sova in i det sista på lördan innan vi åker.
vill även hinna åka förbi farsta och se om man hittar nåt att ha på sig tråkigt och ha samma hela tiden hoppas på att hinna åka dit på fredag efter jobbet.
vill även färga håret igen så det blir ännu mörkare hoppas på att hinna det innan vi åker oxå mycket man vill göra.
nu ska jag lägga barnen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0