tidig morgon

godmorgon

då var det lördag och folk ligger väl och sover fortfarande men inte lilla fam blomstrand men igår efter jobbet gick jag till affären och panta alla burkar jag har fått av mamma och pappa dom orkar inte panta så jag fick dom det blev 90kr :-) så handlade jag lite tacos som jag och barnen lagade på kvällen sen åt vi även godis det va mysigt men lite bråk är det ju alltid men försökte att inte bli arg hela tiden när dom bråkar får dåligt samvete då.
sen sov alla tills lets dances började ganska bra att gudrun åkte men tyckte willy kundë åkt får bli nästa gång hoppas jag kollade på solsida igår oxå det är ju bra synd att det bara håller på 30min.
får se vad som händer idag då kanske gå och hälsa på mamma när hon står i loppisen. :-)


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0