hejhopp

hejsan

nu tänkte jag försöka börja skriva igen har verkligen inte haft lust.
så jag tänkte att det typ blir en "ny" start så idag kom pappa och pernilla och hämtade mig 07.15 skulle åka och jobba plus att plocka upp en kille ifarsta strand men han kom aldrig suck men men.
så jobbade vi till 16.30 när jag kom hem åt jag lite sen har jag precis badat va as skönt inte ofta man gör det men man får passa på när man inte har barnen.
ska jobba imorgon oxå då ska även anki virre och michalis vara med och såklart pernilla och pappa sen kommer det vara fler där det är as mycket jobb så det behövs.


puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla.

woho, syrran har börjat skriva igen :D <3

2010-01-24 @ 18:39:52
URL: http://pillisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0