ska snart väcka barnen

godmorgon

igår efter jobbet hämtade jag barnen plus jonis men han hade feber men skulle ta hem honom sabina och gustav jobbade men det va inga problem man märkte knappt att han va sjuk.
men sen ringde sabina och sa att hon skulle gå ifrån jobbet så hon hadlade med sig falukorv så åt vi korvstroganoff sen dansade vi lite hahaha barnen tycker det är kul sen ringde sabina en gamal kompis som har flyttat in över mig han heter kim så han kom med sin tjejs dotter felicia så fikade vi lite och barnen lekte jättebra så det va kul.
efter dom hade gått vart det att städa undan och sen fixa barnen för sovning dom somnade typ på engång utan tindra hon somnade runt nio. och jag duschade och kollade på familjen annorlunda såg att i nästa pogram har hon fått barn undrar vad det blev dom har ju bara 1pojke och 6tjejer och tänkt dom men nio barn eller vad dom har som bor i en fyra ska få ett till plus att dom kanske får tvillingar för dom hade det redan herregud.
fattar inte att jag är så trött hela tiden längtar tills nån helg när jag kan sova tills jag vaknar av mig själv.
nu ska jag väcka barnen.

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att kämpa på syrran ;D <3

2010-01-26 @ 19:39:52
URL: http://pillisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0