:-)

hej

va ett tag sen jag jag vet men som vanligt har inte haft tid eller lust vet inte varför och nu blir det så mycket och skriva men berättar bara lite.
har mest bara varit hemma jobbat och varit med mina älskade barn men har varit i stan för ett tag sen och shoppade kläder till barnen men man skulle kunna handla för hur mycket som helst känns det som :-) sen har nicole fyllt år har firat henne med min familj men nästa helg ska hon ha kalas på lekslottet orkar inte ha kalaset hemma.
snart åker vi till vimmerby oxå ska bli så himla kul åker med mia och hennes familj ska fira midsommar i deras nya hus oxå som dom flyttar till den 19 juni. ska bli så kul med vimmerby för barnens skull :-)
sen ska jag flytta i september ska bli skönt att få en billigare hyra med ändå tråkigt och byta ner mig men vad ska man göra när man är själv med tre underbara barn???
ihelgen ska jag passa på och jobba när barnen är hos mikko så får jag ihop fickpengar till vimmerby.

puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska bli kul att ha er med till vimmerby :-) på midsommar med, då får vi se till att skåla....

Du ska veta att du e en av mina bästa vänner :-)

2010-06-12 @ 18:26:17
Postat av: Anonym

mia ska bli så kul och va med er på midsommar och vimmerby ja vi måste verkligen skåla för vänskapen är så glad att vi är vänner du är min bästa vän :-)

2010-06-12 @ 19:55:58
Postat av: Anonym

det ska bli så kul och vara med er på midsommar och i vimmerby såklart vi ska skåla du är min bästa vän :-)

2010-06-12 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0